30 Aralık 2015 Çarşamba

BLOGGER ETKİNLİĞİMİZ



                    HATİCE VE SELİN LE 2016 YA
                         MERHABA ETKİNLİĞİ
                        BLOGGER BULUŞMASI

       Hatice @haticeyildirimofficial ve selin            
      @madameruj un verdikleri büyük emeklerle
      Çok güzel bir organizasyon düzenlediler çok                      teşekkür ediyorum her ikisinede:)

              

   tüm  Blogger arkadaşların bir araya gelmesi ve          tanışması adına çok güzel bir etkinlik oldu .
   Güzel zaman geçirip güzel insanlar tanıma      fırsatımız oldu.
                         


                           Tabi ki bu organizasyonun                                  gerçekleşmesinde etkinlik sponsorlarımızın
                                  katkısı çok büyük  .

                                  OPERON
           Etkinlik mekanımız operon du.Oldukça                nezih bir mekan .Aslında oraya ikinci gidişimdi
   Zaten etkinliğin orada yapılacağını öğrenince de        çok sevindim:) iç mekanda oldukça samimi .
                   

Ve buranın kahvaltısınıda denemistim
  harikaydı sunumları çok güzeldi. 
Etkinliğimizdeki pastanın tadıda enfes
Canim çekti yine:))

Ve cok güzel sunumları var :çiçeklerin içinde çikolata var:))bir bayan için harika birşey hem çiçek hem çikolata 

Dediğim gibi ben mekanı çok sevdim özel davetleriniz ve etkinliklerinizde düşünebilirsiniz açıkcasi benim aklıma ilk artık operon gelir servisi ile ortamı ve yiyeceklerin lezzetiyle gönlümü kazandı. 

Instagram: @operonspecials


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder