6 Ocak 2016 Çarşamba

ÜÇLÜ FAVORİM:YVES ROCHER PEELİNG, WATSONS SAÇ MASKESİ,THE BALM MASKARA

 

                      HERKESE MERHABALAR
       
         Bugün sizlere olmazsa olmazim 3 üründen bahsetmek istiyorum.Lafı fazlaca uzatmadan direkt konuya giriyor isterseniz :)
                     
                           


                1.YVES ROCHER KAYISILI PEELİNG
       
       
  

      Bu peeling abartmiyorum bağımlılık yapıyor.
    Her indirimde stoklama hissine kapiliyorsunuz
     Peeling olmasından ötürü partiküllü bir yapısı            var fakat cildimi hiç tahriş etmiyor.
                       
                           Nasıl uyguluyorum  
        Duşta açılmış gözeneklerime tüm yüzüme               hafifçe dairesel hareketlerle masaj yapıyorum 2-3
     dk.beklettikten sonra duruluyorum.
                               
                                           Sonuç
                     Cildim yağ ve kirden arınıyor ve                       oldukça güzel sağlıklı bir ışıltı sağlıyor yüzüme.
        Bitmeden yedekledigim cilt bakım ürünümdur
                         
                      Yves rocher mağazalarından
                         15 tl fiyatıyla ulaşabilirsiniz.

                   2.WATSONS SAÇ MASKESİ
                     

Watsons Mağazasının kendi ürünü olan 
bu saç maskesi yaklaşık 2 yıldır kullanıyorum 
kaç tane bitirdiğimi hatırlamıyorum 
fakat o kadar bereketli bir ürün ki 
aylarca kullanıyorum. 
Benim saçlarım gür, Kıvırcık ve kuru
yani saça tarak girer fakat çıkmaz ama bu
ürünü kullandigimdan beri saçlarım hem
kolay taraniyor hem de yumuşacık oluyor.


Yapısı oldukça yoğun yani akışkan bir 
durumda değil. 

nasıl kullaniyorum:
Duşta ıslak saçlarıma  saç dibime degdirmeden
tüm saçıma uygulayip yaklaşık 3 dk.gibi bekledik
ten sonra saçlarımı tarayıp duruyorum. 
Ve dıştan sonra kesinlikle saçına tarak
degdirmiyorum yoksa buklelerim bozuluyor:)
Çeşitleri oldukça fazla:
fakat benim iki favori var 
1.biralı (resimdeki)
2.arganlı
Watsons magazalarindan
Fiyat:yaklaşık 10 lira gibi

3.THE BALM MASKARA

Bu markaya karşı zaafım oldukça fazla:)
Amerikadan ithal bir ürün olan the balm
Diğer markalara göre oldukça temiz içerikli. 
Gelelim bi rimele neden mi bu rimel?
Eğer sizde benim gibi o örümcek görünüm lü 
kirpiklere karşı iseniz ve daha doğal bir görüntü 
istiyorsanız kesinlikle denemelisiniz.
Bu rimel dolgunlastirici özellikte gerçekten 
bu özelliğini hakkıyla yerine getiriyor. 
Toparlanma olayıda yok olsa zaten favorim
olamazdı.
Sadece gratis mağazalarından ulasabirsiniz.
Fiyat :indirimlden 25 tl ye almıştım 
indirimi fiyatı sanırım 35 tl gibi
Yazdıklarımı sonuna kadar okuduğunuz için
çok TEŞEKKÜR EDİYORUM 
GÜZEL GÜNLER :)



                 
                     

4 yorum:

  1. Ben de watsonsin sac maskelerini severek kullaniyorum fakat diplere degdirmemeye calisiyorum saclarim yagli oldugu icin :( the balmin maskarasini cok merak ediyorum acikcasi. guzel bi yazi olmus ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim saçlarım kuru bende degdirmiyorum çünkü dediginiz gibi acayip yağlandırıyor. Teşekkür ederim:)

      Sil
  2. Yves rocherin ürününü çok merak ettim. En yakın zamanda deneyeceğim. Bende bloğuma beklerim. :)

    YanıtlaSil