19 Ocak 2016 Salı

RESTOREX ŞAMPUAN




        RESTOREX HIZLI UZAMA ETKİLİ ŞAMPUAN

                              Herkese Merhabalar:)

         Bugün size benim bir tereddütle aldığım
               Restorex şampuan şampuanından                                                   bahsedeceğim.

             

Öncelikle şampuanın başlıca vaadi 
saçı hızlı uzatmak.
benim aldığım şampuanın bir diğer 
özelliği ise onarıcı bakım ve 
kuru &yıpranmış saçlar için.


650ml boyutunda

Phytosterol formülü sayesinde sağlıklı 
uzama sağlanması vaad ediliyor. 

Şimdi gelelim bendeki etkilerine:
Benim saç tipim ince ve bayağı bir kuru

Öncelikle: ilk kullandığımda kokusu
dikkatimi çekti kötü olarak değil aksine 
oldukça güzel bir kokusu var:)

2 ya da 3 yıkamada inanılmaz bir etki
oldu ne mi?
annemin tabiri ile kedi yavrusu olacak 
şekilde dökülen saçlarımdaki dökülme 
çok çok aza indi eskiye göre dökülmüyor 
bile diyebilirim. 

Peki asıl vaad ettiği uzama mı?

Kısa zamanda uzamadan etki ettiğini 
söyleyebilirim.
çevremde sen bu saçı nasıl uzattin 
ne güzel hızlı uzayan saçların var
gibi yorumlar aldım. 
Arada şampuanımı değiştiriyorumki 
saç alışıp etkisini kaybetmesin.

Fiyatı böyle ikili paketi 
sanırım 12-13 tl gibiydi

Umarım faydalı bir yazı olmuştur. 

Okuduğunuz için teşekkür ediyorum 
sevgilerle :)
@cosmic.makeup instagram 
hesabımdanda takip edebilirsiniz. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder