22 Ocak 2016 Cuma

GÜNLÜK KIŞ BAKIM RUTİNİM



                GÜNLÜK KIŞ BAKIM RUTİNİM

               HERKESE TEKRARDAN MERHABA:)

              Bugün sizlere kış mevsiminde hergün
              Yüzümü temizleme ve sonrasında kul
              Landiğım ürünleri anlatacağım.
           
              Cilt tipimden bahsedeyim biraz:
              Ben karma bir cilde sahibim alın  ,
              Çene ve burun bölgem inanılmaz yağlı
              Ve bunu  kontral altına almak için günlük
              Cilt bakımımı aksatmamam gerek.
              Ve mevsime göre ürünleri cildimin duru
              Muna göre değiştirmem gerekiyor.

              Şimdi sabah ve akşam hergün uyguladığım
              3 ürünü anlatıyım:

              1.Avon Nutraeffects Temizleme Köpüğü
                         

Paraben içermeyen bir ürün olarak
büyük bir artısı var.
Köpük ürünleri normalde karma ve
yağlı ciltler için uygun bulmuyorum
fakat kışın cildimdeki yağ oranı azalıyor 
ve
temizleme jeli kullandığımda yanak ve
burun kenarları pul pul oluyor ama bu 
bu temizleme köpüğünde böyle bir şey 
olmadı.
kokusu hafif ve kullanımı pratik
yüzüme hafif birsekilde dairesel hareket
lerle uyguladiktan sonra duruyorum. 

    2.Rosense Gül Suyu
2.adım olarak tonikleme işlemi
tonik olarak alkollü ürün kullanmak içime 
Sinmiyor zaten kış aylarında cildim fazlaca
yaglanmadigi içinde gerek duymuyorum.
Bu sebepten
doğal bir ürün kullanıyorum %100dogal
gül suyu rosense markasına güvendiğim
için uzun zamandır hep bu markayı 
kullanıyorum.

3.Avon Nutaeffects Günlük Nemlendirici
ve 3.adım olarak yüzümü avonun 
nutraeffects yüz nemlendirici ile 
nemlendiriyorum.
Kokusu çok güzel hafif 
SPF 20 bence kış için yeterli
yüzümü hem ışıl ışıl yapıyor 
hemde o yağlı görünümü engelliyor 
avonun bu kremini çok sevdim
fakat
yaz için değilde kış ve sonbahar 
aylarında benim yüzüme daha uygun 
oluyor. 

Evet bu kış sürekli bu üçlüyü kullandım
Herbirindende memnunum
yazımı okuduğunuz için teşekkür ediyorum 

Sevgilerle :)

3 yorum:

  1. Rosense'in kokusuna bir türlü alışamadım :/

    Benim bloğumada beklerim .
    elitsalemcadisi.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet seveni kadar sevmeyeni sevmeyeni var blogunuza bakıyorum hemen:)

      Sil
  2. Merhabalar bende yeni blog açtım bloğuma girip blogum hakkında yorum yaparsan ve takibe alırsan çok sevinirim. desteğin için teşekkürler :))http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil