9 Ocak 2016 Cumartesi

watsons alışverişi



                 HERKESE YENİDEN MERHABALAR

          GRATİS ve WATSONS larda sanırım sadece
      Bu ay için gelen bir ürün içeriğinden bahsetmek
      İstiyorum.

                   Ben watsonstan aldım çünkü gratiste
                     hepsi bitmiş bir tane bile yoktu.

Aldığım ürün 
Böyle bir seyehat çantası .
Fakat yolculuk falan yok simdilik:)
Peki neden aldım çünkü çantasını çok 
sevdim:)
Benim şeffaf ya da böyle içi görünen 
çantalara karşı zaafım var .
isterseniz biraz içini karıştıralım ne var ne yok.

1 adet oral-B diş fırçası ve ipana diş macunu


Her ne kadar markası çıkmasada max factor 
makarası
Biraz farklı bir maskara belli bir süre deneyip 
yorumlayacağım.
Fakat şunu söyleyeyim içerisinde hafif ışıltılar
var.
ve siyah değil .


Son olarakta pantenin şampuan ve 
saç kremi. 
Bu paketin erkekler için olanıda mevcut.
fiyatı 20 tl bence çok uygun
yazacaklarım sanırım bu kadar :)

Yazımı sonuna kadar okuduğunuz için 
teşekkür ediyorum. 
Umarım sıkılmamışınızdır:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder