11 Ocak 2016 Pazartesi

URBAN CARE SAÇ KREMİ




                               MERHABALAR :)
 
              Herkese tekrardan Merhaba sizlerle
        Birşeyler paylaşmak beni çok mutlu ediyor.
           O yüzden burayı sürekli aktif tutmaya
                                    Çalışıyorum :)
             Bugün sizlere urban care markasının
                   Saç kreminden bahsedeceğim .
                           

Ben bu pembe ambalajda olanını aldım. 
Aşırı yıpranmış saçlar için 
yoğun hasar onarımı ve parlaklık vaat ediyor.
250 ml 
                        Peki yerine getiriyor mu?
           Şöyle söyliyim yoğun hasar onarımı                              yapacağını zaten düşünmüyordum.
            Öyle de oldu o onarım gibi bir özelliği yok
               Fakat parlaklığı gayet güzel sağlıyor.
         Benim saçlarım fazlasıyla kuru ve Tarakla
          Açılması oldukça zor oluyor ama bu krem                 sayesinde saçlarımı daha kolay açabiliyorum.
            Saçlarımı yumuşacık ve parlak yapıyor.
         kokusunu çok sevdim meyveli gibi hoş bir
                                   Kokusu var.
uygulanışı:
ben duş ta ıslak saçlarıma saç dibime
degdirmeden sadece saçımın uçlarına
uyguluyorum.
2-3 dk. Bekledikten sonra duruluyorum. 
Gratis ya da watsons mağazakarından 
ulaşabilirsiniz. 
Fiyatı 21.90 tl 
yazımı okuduğunuz için teşekkür ediyorum:)

SEVGİYLE KALIN...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder