31 Ocak 2016 Pazar

Rimmel London Scandal Eyes Nude Göz Kalemi




                      Herkese   Merhabalar:)
       Bir süredir bloğum da ne yazsam diye düşünüyorum aslında. Farklı ve uzun süre denedegim birseyler paylaşmak istiyorum 
sizlere. 

Bugünde sizinle Rimmel o meşhur 
göz kaleminden bahsetmek istiyorum 
Evet 
scandal eyes Nude göz kalemi(ten rengi)
Ama farklı bir şekilde bahsedeceğim 
nasıl mı?

Bir Nude göz kalemi 5 Farklı şekilde 
nasıl kullanılır? 

1.göz içinize sürerek gözlerinizi daha
 büyük ve aydınlık gösterebilir siniz.                   

2.göz pinarlarınıza uygulayarak 
aydınlık sağlıklı doğal bir bakış elde edebirsiniz.
*ışıltılı ürünlerden daha doğal 
bir sonuç veriyor. 

3.koyu Ruj sürmeden dudaklarınızı Nude
bir göz kalemi ile çerçeveleyip rujun 
taşmasını ve daha kolay bir sürüm 
sağlayabilirsiniz. 

4.Sivilce gibi ufak tefek kusurlarınızı
coverlama da kullanabilirsiniz.
(Esmer tenlilere olmayabilir  malesef )

5.Eyeliner çekmeden önce istediğiniz 
şekilde eyeliner çekilecek yere uygulayip 
sonraki eyeliner uygularsaniz daha düzgün 
bir sonuç elde edebilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkür ediyorum :)



Instagram: @cosmic.makeup



2 yorum:

  1. Bloguna geldim kiiii... bol bol okuyacağız bu sene :) faydalı, akıcı ve güzel bir yaz olmuş daha ne olsun eline sağlıkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim takibe aldım;) daha yeni yeni kullanmaya çalışıyorum :)

      Sil